۱۳۸۹ مرداد ۱۳, چهارشنبه

مرسی خدا جونم

خدا جونم

مرسی واسه همه ی معجزه های کوچیکت
مرسی واسه سلما، دوست من، دختر بزرگم
مرسی واسه ری را که صدای خنده اش عمر دوباره به من داده
مرسی واسه لحظه هایی که سلما قهقهه ری را رو تو خونه بلند میکنه و من می خوام از شادی پر بشکم
مرسی واسه وقتایی که ری را دستورات ساده رو اجرا میکنه و من با تک تک آموخته های جدیدش شادی می کنم
مرسی واسه دندون جدید ری را که امروز چهارشنبه 13 مرداد 89 سر و کله اش پیدا شد
با هدیه بزرگی مثل دخترای گلم مطمئنم هیچی نمی تونم منو از پا در بیاره
مرسی واسه این هدیه های گران بها

۲ نظر:

  1. خدارو شکر که دختر های به این گلی داری ... انشاالله همیشه شاد و سلامت باشید .......

    پاسخحذف
  2. Dory joon, Man Mojdeh Hastam, hamsaye va doost e ghadimi dar kouy e Nik. Agar man ro yadet hast, lotfan email kon :DMojdeh@aol.com.
    Agar ham Mandana ro yadet hast, yek email e besyar azar dahandeh befrest beh MLankaranian@gmail .com, Enshallah keh zoodtar tamas begiri, man tanhaee az pas e Mandana bar nemiyam!

    پاسخحذف